Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av The Raz - 31 augusti 2009 18:48

Popaganda var en trevlig liten avslutningf på festivalsommaren även om jag får erkänna att jag större delen av tiden var för full för att se på band, jag får skylla på sällskapet.

Det jag såg under någorlunda kontrollerade former var under fredgaen Jenny Wilson som alltid är ganska trevlig även om jag mest går och kollar på de för att hon en gång i tiden spelade med First Floor Power. Sen har jga vaga minnen av att passerat Lykke li och att jag inte orkade kolla mer än 2 låtar med MGMT för att de började spöregna och att de lät ganska tråkigt live.

Lördagen var lite nyktrare men de enda som jag egentligen ville se då va Miike Snow. Miike Snow var riktigt fint dock. Var ganska rädd att de skulle va lite för studioskadade och låta precis som på skivan men de tryckte till riktigt bra på Lilla scenen på popaganda.

Annars har jga itne så mycket att tillägga, nästa år ska jag nog satsa på funkisjobb så man kan se band och uppskatta musik utan att bli för full (även om de finns ett nöje i det med).


/the po

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards