Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av The Raz - 9 augusti 2009 00:51

I framtiden kommer inte fransmän förknippas med baguetter, Effieltorn, randiga tröjor och en dålig attityd utan i framtidens wikipediainlägg kommer de stå att den typiska fransmannen gör electro och istället för en randig tröja har han möjligen en tight skinnjacka och mustasch som Gaspard i Justice eller Orion Bouvier i Kap Bambino.

Dagens dansanta fransoser jag bjuder på har de lagom fantasilösa och tråkiga namnet Just a band, ett namn de tydligen delar med några kenyianska killar vilket jag fick reda på när jag letade ett vettigt klippa att lägga in från youtube. Dessa afrikaner gör också lagom dansant house upptäckte jag men detta är något som jag får kolla närmare på innan jag kan rekommendera de (alltså de afrikanska killarna, fransmännen har redan fått mitt godkännande).

Allt jag hittade va lite taskiga videos som ser ut som folk har gjort själva till deras låtar så ni får nöja er med en sån.


/the po



Just a band - In anima vili

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards